Agenda de Eventos Feministas em Portugal

ondas

Performance “O Lavadoiro”

PERFORMANCE - “O Lavadoiro” de Eva Comesaña Sanromán e Marcia Vázquez

“O Lavadoiro” é um trabalho performativo de 30 minutos de duração de Eva Comesaña e Marcia Vázquez que se movem entre a dança, teatro e o próprio público. É uma performance realizada na rua, ao ar livre, que visa consciencializar sobre o papel da mulher na sociedade, da desigualdade a nível laboral, artístico, económico, familiar, sexual, social e moral.

O próprio público acaba por participar na performance e da luta feminista anti-patriarca

https://www.facebook.com/85cproxecto/

Teaser performance "O Lavadoiro": https://www.youtube.com/watch?v=4OrjCGueUDw 

BIOGRAFIA
Há quatro anos que Marcia e Eva trabalham em conjunto, explorando o corpo, comunicando emoções sociais. Criaram a Asociación 85C, uma associação de mulheres artistas em Vigo, que através de eventos e festivais dá visibilidade ao trabalho destas mulheres de diversas artes em espaços multidisciplinares. A companhia Beehive que faz a fusão da música electrónica com voz e dança. Com o Grupo F juntam poesia com dança.

Eva Comesaña é bailarina profissional desde 2012, formada em danças urbanas (hip-hop Freestyle), contemporânea e africana. Centra-se no improviso e na busca do movimento desta técnica do hip hop e dança contemporânea, num estilo próprio.

Marcia Vázquez é bailarina desde os 12 anos, formada em danças urbanas, concretamente no hip-hop e no freestyle, improvização. O seu último trabalho foi com a companhia de Vero Cendoya participando na “La Partida no Festival Corpo(a)Terra” (prémio “Moritz de Fira de Tarrega” 2015 e Prémio da “Crítica de Barcelona” 2015).

Vídeo resumo do último festival realizado pela Asociación 85C: https://www.youtube.com/watch?v=wNBiPOSVIvY 

Porquê o interesse no festival?
“Volvemos á vella tradición onde o punto de encontro das mulleres dunha zona era o lavadoiro. Más aló de quitar manchas e branquear prendas, era unha excusa para conversar sobre os problemas que elas mesmas atopábanse nas súas casas e familias. Nós creamos o punto de encontro na propia rúa, xunto co público que acompañe. O Lavadoiro, convértese no núcleo de reflexión e de revolución de onde acabará surgindo, sin que o público sea consciente, unha pequena reivindicación feminista acompañada por baile, música, mans unidas e algunha sorpresa máis.”

Links:
ícone feminista.pt